niedziela, 24 maja 2015

Los się do mnie uśmiecha, czyli pierwsza współpraca

Wiele z Was na pewno nie raz robiło zakupy w Born Pretty Store. Sklep zachwyca wielością produktów nie tylko do paznokci, które u nas zwyczajnie nie są dostępne lub po prostu droższe. Sama wielokrotnie wcześniej robiłam tam zakupy, nie tylko paznokciowe :) 

Jakiś czas temu jeden z moich postów skomentowała Tina, przedstawicielka firmy Born Pretty Store, zapraszając do współpracy. Miałam kilka wątpliwości, jednakże szybko zostały one rozwiane i dogadałyśmy się. Dzisiaj więc mogę pochwalić się Wam, co dostałam w ramach właśnie tej współpracy. 


Na pierwszy ogień błyszczące, kolorowe ćwieki. Spójrzcie same jak ładnie wyglądają w słońcu :)
Kolejny produkt to znów ćwieki, ale za to charakterne prążkowane trójkąciki. Cudownie będą wyglądać w rockowym mani :))
 W paczce nie mogło oczywiście zabraknąć płytki. Ta jest o numerku L 006 i ma mnóstwo uniwersalnych wzorków. Poprzednie moje płytki z BPS mają świetnie wyżłobienia i mam nadzieję, że na niej również się nie zawiodę :))
 Na sam koniec coś, czego nigdy wcześniej nie próbowałam: całopaznokciowe naklejki wodne. I do tego szok! z kwiatowymi wzorkami, których wcześniej naprawdę nie znosiłam :)
Takie cudowności pomieściła moja pierwsza współpracowa paczuszka. Jeśli miałybyście ochotę porobić zakupy i troszkę obniżyć ich cenę - zapraszam do korzystania z kodu MHSQ10 pozwalający na zniżkę 10% w przypadku nieprzecenionych produktów. 
Już niedługo spodziewajcie się recenzji o każdym z tych produktów. Znacie któreś z nich? Dobrze wybrałam?

Pozdrawiam ciepło! :)

7 komentarzy:

  1. Fajna ta płytka :) Owocnej współpracy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko bardzo fajne :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płytkę mam u siebie - jakościowo jest naprawdę dobra. Z Twojej przesyłki bardzo podobają mi się naklejki wodne! Są cudne! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa tych naklejek wodnych! Czekam z niecierpliwością co z nimi wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się ta płytka podoba, od jakiegoś czasu przymierzam się do jej zakupu :) ćwieki też fajne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Płytka fajna ;)
    Mnie już zaczynają denerwować te laski z BPS. Wysyłają maile co jakiś czas i nie dociera do nich, że narazie nie jestem zainteresowana współpracą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z jakiegoś konkretnego powodu nie chcesz nawiązywać współpracy?

      Usuń