niedziela, 15 listopada 2015

Słodycze dla Elizy! czyli pierwszy tydzień projektu

Jestem. Zakichana, zasmarkana, ale jestem. Niech żyją studia podyplomowe jako odskocznia od pracy. Jupi! Mózg wycieka mi uszami. 

Panokcie. Tak. O tym miałam pisać. Eliza organizuje projekt, ale to pewnie wszystkie doskonale wiecie. W pierwszym tygodniu tematem przewodnim są słodycze. Osobiście jestem wielką fanką, ale w brzuszku, a nie na paznokciach. Ale nic to - są! W ostatnim momencie się chyba wyrobiłam, bo malowałam pazurki wczoraj w nocy ^^ 


Szczerze mi mani podoba się tak sobie. I jest tak mało słodkie, jak tylko mogłam wymyślić nie wyłamując się z tematu przewodniego :) Ale na stempelku jest gdzieś babeczka! A no właśnie - płytka nie moja. Ale na szczęście stemplomaniactwem zaraziłam dziewczynę braciszka, także wsparła mnie w tej trudnej chwili :))




Coś czuję, że dzisiejszy post jest bez ładu i składu, ale ledwo cokolwiek ogarniam. Mam nadzieję, że mi to wybaczycie :)

Aaaa! Jeśli ktoś jakimś cudem nie słyszał o projekcie to zapraszam do kliknięcia w banerek :)


Buźka kochane i miłego poniedziałku :))

12 komentarzy:

  1. śliczne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aww <3 super ten stempelek na marmurku wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i zdrowiej jak najszybciej, kochana <3

      Usuń
  3. Urocze ;) ja lubię słodkości ;) i te w brzuszku i na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie się podoba, a tak w ogóle masz śliczne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Babeczka jest? Jest! Czyli zdobienie jak najbardziej słodkie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka :D Zdobienie bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam tę płytkę! fajna wersja pazurków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taki kształt paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń