środa, 6 maja 2015

Pogrzebana pod kopytami - 5 tydzień Projektu SM

Motyw zwierzęcy totalnie mnie pokonał. A może to po prostu nie był mój dzień? Pazurki, jak na moje oko, wyszły ZBYT. Zbyt mocne kolory, zbyt przerysowane. Winę mogę zrzucić na a) brak odpowiednich płytek lub b) kompletny brak pomysłu. No chyba, że to wina niezbyt lubianej czerwieni. W sumie to była kumulacja... I moja wina. Wiec bez dłuższego gadania pokazuje co następuje....


No dobrze dobrze - jest jeden mały plus. Ten kurczaczkowa żółć jest śliczna :)
Co sadzicie o dzisiejszym mani? Podzielacie moja opinię? A może Was motyw zwierzęcy nie pokonał i chcecie się pochwalić swoimi zdobieniami?

Pozdrawiam ciepło!

4 komentarze:

  1. Mam tę płytkę, Żyrafki są super! Też nie lubię czerwieni. Do zwierzęcego motywu bd zasiadać dzisiaj, ale planuje klasyczną panterke, bo nie miałam jej na paznokciach całe wieki i mam straszna ochotę na centki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz płytkę z panterką? Pochwal się nią koniecznie! :)

      Usuń
  2. nie powinnaś być niezadowolona! mnie się podoba! zwłaszcza te rasta żyrafy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi się podoba! jest totalnie rasta :D

    OdpowiedzUsuń