niedziela, 17 maja 2015

Miętowe twory

Czy Wam również czas tak szybko ucieka między palcami? Przed chwilą zaczynał się marzec, a już mamy połowę maja! Zaczynają się egzaminy/ zaliczenia, do tego oddech promotora na plecach i zbliżający się egzamin z angielskiego. Między czasie jednak trzeba znaleźć czas dla siebie, prawda? 

Kilka dni temu usiadłam z pustką w głowie. Wybrałam kilka przypadkowych lakierów, poprosiłam chłopaka o wybranie płytki... Co z tego wyszło? Zobaczcie same!

Tłumaczę co następuje: palec wskazujący pokryty pięknym piaseczkiem od Wibo + top wyglądzająco/ nabłyszczający. Dalej cudowna miętka od Life <3 z dodatkiem czarnego serduszkowego ćwieka (no właśnie, czy można nazwać to ćwiekiem? czy lepiej mówić "ozdoby"?) i różyczka od Miyo ze stempelkiem z płytki JQ-50 dorwanej na Aliexpress.
 Co sądzicie o takim mixie? Mi osobiście bardzo się podoba, choć na początku nie sądziłam, że uda mi się stworzyć coś sensownego. Lubicie mixy na pazurkach? Praktykujecie u siebie?
Pozdrawiam ciepło!

9 komentarzy:

  1. super te pazurki :D i dla mnie serduszko jak najbardziej jest ćwiekiem ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Baaaardzo lubię mixy ;) świetny wzór i kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem na tak, bardzo ładne połączenie kolorystyczne :D I kompozycja równie przemyślana co dobór kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Są świetne, zostaję u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam mięte z białymi kropkami :) Takie delikatne połączenie zawsze się sprawdza, chociaż i ze złotem wygląda ciekawie.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie! lubię zestawienie mięty i różu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jedna z piekniejszych mietek :)- bardzo podoba mi sie cale zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jedna z piekniejszych mietek :)- bardzo podoba mi sie cale zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dżis, to u mnie tak samo, tylko już bez oddechu promotora, bo pracę napisałam :D
    a z tymi przypadkowymi lakierami Ci się udało, bardzo fajny mix! :)

    OdpowiedzUsuń