piątek, 7 listopada 2014

Projekt PAŃSTWA - MIASTA : Francja

Pamiętacie jeszcze o projekcie Chilli? To już ostatni tydzień, a tematem przewodnim jest Francja. A z czym kojarzy się Francja? Oczywiście wieża Eiffla, miłość i Francja - elegancja.



Chciałam namalować coś wypasionego, coś takiego, że wszyscy będą piać z zachwytu. Ale to jeszcze niestety nie ten poziom. Dopiero podczas malowania tego zdobienia zdałam sobie sprawę jak dużo mi brakuje do innych dziewczyn. Do tej pory względnie sprawnie posługuję się sondą, przy pracach z pędzelkiem wychodzą mi jak jakieś abstrakcje. Trzęsą mi się ręce, pędzel idzie kompletnie w inną stronę niż chcę, linie wychodzą grube i nieładne. Staram się jak mogę, ale jak mi to wychodzi?



Nigdy nie umiałam rysować/ malować. Raz w podstawówce dostałam 5 za szkic martwej natury. Przez miesiąc chodziłam dumna jak paw :D Ale wiecie co? To zdobienie nie jest jakieś mega wypasione, ale mi się podoba. Chociaż wczoraj, jak je malowałam, podobało mi się bardziej. Też tak macie? 

Koniec marudzenia. Na paznokciach historia. Wieża eiffla o zachodzie słońca, Love is in the air ... Czujecie ten klimat? Oparty o barierki stoi przystojny brunet w kapeluszu, z wąsikiem, elegancko ubrany. Przy barierce obok spogląda w dal przepiękna kobieta... Długa biała suknia, namiętnie czerwone usta. Czy ich historia skończy się szczęśliwie? To już zależy tylko od Was! :)


Kciuk jest prosty, skromny i elegancki. Nie sposób go nie zauważyć, ale jest klasyczny. Jak Francja. Jak Paryż. Modna, elegancka, rzucająca się w oczy. Lubię to! 


Mam nadzieję, iż mimo wszystko to zdobienie w mniejszym lub większym stopniu przypadnie Wam do gustu. A z czym Wam kojarzy się Francja? 

2 komentarze:

  1. Pędzelkiem polecam najpierw pobawić się na kartce, gdy już go wyczujesz próbuj na paznokciach ;-) do cienkich kreseczek polecam jak najcieńsze pędzelki ;-) Zdobienia mamy w sumie podobne ;-D Chyba prawie każdy już tak widzi Francję

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie Ci to wyszło :) Szczególnie te serduszka strasznie mnie urzekły ! :)

    OdpowiedzUsuń