czwartek, 4 września 2014

Bloglovin & krowie łatki

Zauważyłyście, że Blogger i obserwowanie poprzez Listę Czytelniczą znów płatał swoim czytelnikom figle? Z tego prostego powodu, po chwili zastanowienia, skierowałam swe kroki na platformę Bloglovin. Teraz możecie mnie także obserwować w ten sposób:

Przechodząc do meritum. W przemijające już lato bardzo często i z wielką chęcią nosiłam róże i pomarańcze. Jakoś wyjątkowo bliskie były memu sercu. Zdarzały się jednak chwile przełamania, których efekty możecie oglądać poniżej. 



Oto moja krówka. Ewentualnie dalmatyńczyk - jak kto woli. Pierwotnie na kciuku pojawił się krowi pysk, jednakże moje zdolności manualne nie okazały się wystarczające, a efekty pracy niezbyt zadowalające i definitywnie nienadające się do publicznego pokazywania. Z tej prostej przyczyny na kciuku również pojawiły się łatki.




Łatki na palcu środkowym i serdecznym pierwotnie były naklejką. Jednakże ilość łatek na paznokciu nie była dla mnie wystarczająca, co zaowocowało domalowaniem kilku własnoręcznie sondą. W tym miejscu jednak pojawił się kolejny problem - czerń naklejek była nieco wyblakła, przez co nie wyglądało to zbyt dobrze. Ostatecznie we wszystkich łatkach miałam swój udział :)


Nie wiem jak Wam, ale mi się meeega podobało to zdobienie. Gdyby jeszcze ta krówka wyszła taka jaka powinna - jeszcze trochę i się wyszkole :))) A Wy lubicie zwierzęce motywy na paznokciach?

3 komentarze:

  1. na swoich paznokciach nie lubię żadnych motywów, ale chętnie oglądam u innych. krowy Lubię nie tylko zjadać, ale również obserwować, są takie wyjątkowe.. także łaciate paznokcie dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Łaciate paznokcie bardzo mi się podobają :D Lubię biel i czerń na paznokciach, a w tak wesołym wydaniu podoba mi się podwójnie :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne łatki, bardzo krowie zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń