piątek, 4 lipca 2014

KoraLove

Podczas zakupów w Biedronce natknęłam się na lakier markowy BeBeauty. Przyznam, że nie spotkałam się z opiniami na jego temat w sieci, także z ciekawości go przygarnęłam. Ostatnio namiętnie szukam idealnego korala, więc wybór jednoznacznie padł na butelczynę z numerkiem 22 na spodzie.


Będąc w domu zauważyłam, że jakimś cudem mam prawie identyczny kolor z Essence. Jesteście w stanie stwierdzić, który paznokieć został pomalowany lakierem z serii colour & go?


Butelka lakieru zdecydowanie przypomina kształtem te z kolekcji Lovely Gloss Like Gel. Pędzelek to taki średniaczek, nie za gruby (jak w Golden Rose), ale też nie chudziutki. Bardzo sprawnie się nim operuje. 

Jeśli chodzi o krycie to przyznam, że jestem pod wrażeniem. Spodziewałam się niekończącej się opowieści, a dostałam idealne dwie cienkie warstwy, które dały idealne krycie. Szczerze jedna grubsza też by wystarczyła. Na zdjęciach lakier położony na bazę Nail Tek bez żadnego topu. 

Podoba Wam się ten zestaw kolorystyczne? Mieliście może już do czynienia z Biedronkowymi lakierami? Ja, osobiście, jestem pod wrażaniem, choć ciekawy mnie jeszcze kwestia trwałości emalii na paznokciu.

1 komentarz:

  1. Nie przepadam za koralowymi lakierami na paznokciach, za blisko im do różu :P Tej serii nie znam, chociaż kilkukrotnie miałam okazję ją widzieć. Chyba żaden kolor mnie nie skusił, skoro nie przytargałam go do domu :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń