sobota, 4 lipca 2015

Liebster Award

Hej hej :) 
Kilka dnia temu zostałam nominowana przez Marzenę z bloga Sisters nails do Liebster Award. Znacie tę zabawę? Przyznam, że widziałam ją kilka razy na blogach, ale nigdy nie miałam przyjemności uczestniczyć. Dla niezorientowanych przypominam o co w tym chodzi:

„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Po przyjęciu LBA należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. ”


Mimo, iż przemycam w treści postów czasem jakieś nowinki o mnie, to nigdy nie pisałam wprost. Taka nominacja to dobry pomysł na poznanie się lepiej (tak sądzę). A o to i moje odpowiedzi:


1. Co w swoim wyglądzie lubisz najbardziej?
Chyba uśmiech :) To zalicza się do wyglądu, prawda?

2. Wolisz psy czy koty?
Zdecydowanie psy, choć koty też są milusie.

3. Twój ulubiony kolor lakieru, to..
różowy. Ostatnio mam bzika na jego punkcie, choć kiedyś było to dla mnie nie do wyobrażenia, żeby mieć cokolwiek różowego, włącznie z paznokciami :)

4. Jakbyś miała startować w konkursie paznokciowym, w którym możesz użyć dowolnie wybranej metody zdobienia, to co by to było?
Myślę, że zdecydowałabym się na ukochany mix: gradient i stemple.

5. Gdybyś miała możliwość spotkać się z kimś znanym żyjącym bądź nie, kto by to był i dlaczego?
George R. R. Martin - kiedy w końcu napiszesz Wichry zimy ?!?!?!

6. Jaki jest Twój ulubiony film?
A bajka może być? :D Pocahontas!

7. Jaki jest Twój ulubiony deser?
O losie! Uwielbiam słodycze i słodkości, także to mega trudne pytanie jak dla mnie i nie dam wyodrębnić jednego, jedynego, najukochańszego ;)

8. Trzy rzeczy, bądź cechy charakteru, które drażnią mnie u innych
Cwaniactwo, ignorancja i arogancja 

9. Wymień swoje dwie zalety
Dojrzałość i radość z życia - trudne pytanie :))

10. Jakie dwie rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę, gdybyś mogła wybierać:)
Książkę i telefon

11. Czego byś nigdy nie zrobiła?
Nigdy nie wsiądę za kółko po alkoholu.



A teraz czas na moje pytania:
1. W wolnym czasie rower czy rolki?
2. 40-stopniowy upał czy 20-stopniowy mróz?
3. Jaka jest Twoja ulubiona metoda zdobienia paznokci?
4. Co by było większą tragedią: połamanie paznokci czy obcięcie zbyt dużych końcówek?
5. Czego nigdy przenigdy nie zjesz?
6. Co byś zrobiła najpierw gdybyś miała nieograniczony budżet?
7. Ulubiona bajka?
8. Co masz zawsze w torebce?
9. Który z polskich aktorów/ piosenkarzy/ celebrytów irytuje Cię najbardziej i dlaczego?
10. Gdybyś mogła wyjechać na roczny staż, na który kraj byś się zdecydowała?
11. Co najbardziej cenisz w swoich bliskich?


No i moje nominacje:

Ślicznie dziękuję Marzenie za nominację i mam nadzieję, że też zdecydujecie się dołączyć do zabawy :)

Pozdrawiam chłodno w te niemiłosierne upały :D

5 komentarzy:

  1. Ohhhh dziękuję kochana za nominację!
    Świetne pytania, niekoniecznie paznokciowe, więc można się o kimś czegoś więcej dowiedzieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana super odpowiedzi:))Bardzo Ci dziękuję, że zechciałaś wziąć udział w zabawie:))I fajnie, że mogłam się czegoś więcej o Tobie dowiedzieć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację - odpowiem niebawem :) Miło dowiedzieć się czegoś o Tobie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana! Baaardzo dziękuję za nominację, pozwolę sobie się wyłamać z grupy i odpowiedzieć na Twoje pytania tutaj ;)
    1. W wolnym czasie rower czy rolki? Oczywiście wolę rower, chociaż na rolkach swego czasu też dużo śmigałam. Jestem strachliwa i bezpieczniej czuje się na rowerze ;)
    2. 40-stopniowy upał czy 20-stopniowy mróz? Hm... Słonce bardziej mnie nastraja pozytywnie więc wybieram upał ( chociaż i tak pewnie bym narzekała, że za ciepło )
    3. Jaka jest Twoja ulubiona metoda zdobienia paznokci? Stemple! Czuję się już zaawansowana w tej metodzie i nieźle uzależniona! ;)
    4. Co by było większą tragedią: połamanie paznokci czy obcięcie zbyt dużych końcówek? Chodzi o włosy tak? No więc... poza paznokciami moją obsesją i znakiem rozpoznawczym są długie ( ponad metrowe) czarne włosy. od 8 lat nikt poza mną ich nie dotyka ;) więc zbyt drastyczne obcięcie włosów = mega furia i czarna rozpacz... :)
    5. Czego nigdy przenigdy nie zjesz? Flaków, grochówki, galarety ( tej takiej mięsnej) i innych dziwadeł typu ośmiornica ( chociaż przez pomyłkę RAZ ugryzłam - pomyliłam mini ośmiorniczkę z pieczarką! fuuuujka! )
    6. Co byś zrobiła najpierw gdybyś miała nieograniczony budżet? Oh.. chyba bym się upiła ze szczęścia ;P
    7. Ulubiona bajka? Wiele ich jest, uwielbiam wszystkie ładne, wzruszające bajki z jakimś przesłaniem czy humorem :) Na odmóżdżenie ;P
    8. Co masz zawsze w torebce? Portfel i dokumenty moje i męża :D
    9. Który z polskich aktorów/ piosenkarzy/ celebrytów irytuje Cię najbardziej i dlaczego? Żaden, nie interesuję się tym środowiskiem i powiem szczerze, że nawet większości nie znam z imienia i nazwiska ;P
    10. Gdybyś mogła wyjechać na roczny STAŻ, na który kraj byś się zdecydowała? Wyspy Kanaryjskie ;) Może i przereklamowane, ale Fuertaventura zauroczyła mnie najbardziej ;)
    11. Co najbardziej cenisz w swoich bliskich? Trudne pytanie są "bliscy" i bliscy... Ci pierwsi mnie cały czas zawodzą. Jedynym bliskim jest mój mąż i cenie go za to, że mam w nim oparcie, szanuje mnie, docenia i kocha. Jest moim najlepszym przyjacielem. :)

    Bardzo ładne pytania Kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zechciałaś w ogóle odpowiedzieć :) Ponad metrowe włosy, to musi wyglądać zachwycająco! Pochwal się nimi kiedyś :)) A uwielbienie bajek zdecydowanie nas łączy :D

      Usuń